Tuesday, May 17, 2011

MENdaki gunung (_._)

ASSALAMUALAIKUM ! :)
 jumpe korang lagi ==' ,heee, da bape hari kann ta update blog neyh, blog buad hal lahh, kene demam campak -,-.  saboo jela :), korg penah g ''panjat'' gunung ?? besh siot panjat gunung !!aku penah sekaly g panjat gunung kat GUNUNG DATOK :) mmg besh ! masee tu join aktivity kat sekolah, bulan kesihatan, tetibe name naek, ikot g panjat gunung ==' , mule mule mak gn abah ta bg :(, mk ckp ta pyh pegi, bhye , mase tu da buad muke na nges jee :(, 1 bhye mk bg, 100 bnde yang ta bhye aku bg :). hehehe. lastlast mk ta boleh ckp apee, bese lahh anak yang sorng neyh ''ketegaq'' sikit :), heeee. (besh makk, nnty adek bwh mak g pnjat ehh ) HAHAHA :P.gilee laa, senang je aku ckp panjat kann,daki la beb :)                                       

 neyh lahh gamba kami kat puncak gunung datokk :) . mmg besh ! angin kuat gile, bile da smpai atas rase na tido jee kat satu seminggu ! HAHAHA, (over laa!)gunung datok dekat dgn gunung angsi, aku lupe laa kat mane :) heeee, sebena nyer neyh laa kengn paling manis (-,-), kat sini lahh kenal dgn BF akuu !heeee, tu laah, yang buad besh sgt dpt daki gunung neyh :) heee,

hah ! neyh lahh mai yayangg -,-, da lame kenal die dari fom1, senior kat ostel, aku f1 die f4,tapi sblom neyh kenl die, '' abg ohm sombong'' '' sbg ohm garang''  mcm2, ohm tu ohm neyh, . tapi da kenal. baru kenal die mcm mane, kann yunkk ?kebetulan,mase turun daki gunung tuu, kami turun berduee :), heee, ta tao mcm mane, boleh kami jee tertinggal berdue dkt tgh2 mase tu, aku toleh belakng kengkwn da tade :(, tengok depn ohm jee ade :(, takot gilee,yela sbb ta penh borak pon dengn ohm neyh kannn, tapi berani kan diri, bork2 , n sebena nyer die neyh nice laah :), caring beb! byk dugaan jugak mule2 kapel, tapi alhmdulilllah kekal smpai sekarang :), die neyh tggi sgt, aku paras bahu je kot, tu pon kurang sikit rase nyer, bile jln due org kene dongak pndg die ==' HAHAH ! die pulok tunduk pndg akuu,ramai ckp ta sesuai aku dgn die, mcm abg gn adek, tapi ''ADE AKU KESAHH'' , comel apee kann ? HAHAH ! DOA KANN KAMI YERR :)

3 comments:

  1. gunung datuk kat ne ek ?? mcm best je tgk korang pnjt2 gunung nih.. hehehe

    ReplyDelete
  2. gunung datuk uh at rembau ,n9... mmg besh pon...janjy safety first jek oke...

    ReplyDelete