Thursday, June 2, 2011

ta sedap haty lahh :(

hye guyss :) petanggg .ASSALAMUAILKUM..
 korangg penah rase tibe tibe ta sedap haty taa ? semenjak na pegi
KUIM  nie kann, macam ade bende je yangg buad aku rase, na pegi ke ta , na pegi ke ta ?                                                                                                                                                         mule mule, kwn aku ckp, ckgu die ckp (haish ==' byk nyer ckp daa) sijil KUIM ta laku, ta iktiraff .lepas tu aku pon selidik laa, iktiraf laaaa . legaa da pasal tuu.lepas tu, baru jee td, org dari kolej mane tahh, tny mane na smbung lepas nie, aku ckp KUIM, die gelak, siap kwn kwn die sekaly gelakk, aku da panass je dengan ann, die ckp kesian sbb aku na masok sanee, kenape ??!ta elok ke ??
 entahh laa, aku jd mcm ta tentu arah daa sekarangg .beto ke ape org tu ckp ?? ke die saje jee ?? ade sape sape boleh tlg taa ? na buad apee ea, sbb aku jd mcm belah bg na masok sane :(

No comments:

Post a Comment